بکلیک

منبع

برید ادامه.

(خونه ادرین )

*از زبون ادرین*

^بررسی دور و بر ^

خیلی خب پدرم خوابه. برم فیلیکس رو بیارم. ادرینا هم رفته خواهرش رو بیاره[13].

(13: فیلیکس یه خواهر کوچک تر هم داره)

انگشتر ام اماده هست. فقط چند وقته که دارمش و تقریبا کار باهاش رو یاد گرفتم ادرینا هم یه گردن بند عین این رو داره.

(اتاق فیلیکس)

من: هی فیلیکس...

فیلیکس: چیه؟

من: میخوام یه چیزی نشونت بدم. ولی نباید به مامان و بابامون بگی.

فیلیکس*هیجان زده میشه*: خب پس منتظر چی هستی؟ نشونم بده.

دست فیلیکس رو گرفتم و بردم پشت بوم.

*در پشت بوم*

فیلیکس: خب رفتیم پشت بوم. بعدش؟

من: حالا باید منتظر ادرینا و لیزا[14] بمونیم.(14: لیزا اسم خواهر فیلیکسه)

فیلیکس: اونا دیگه واسه چی؟

من: معلومه دیگه واسه مسابقه.

فیلیکس: مسابقه؟ مسابقه ی چی؟

من: میفهمی.

*جایی نا معلوم*

دیمین: خب طبق اطلاعات اینجا همون جاییه که خواهر اون دختره مرینت مرده. فردا کار رو شروع میکنم چون الان هنوز واسه ی این کار زوده. اول باید وسایل رو بچینم. خدا رو شکر که ادمای زیادی نیستن که میتونند ارواح رو ببینند.

: همینطوره. به عنوان یه انسان خیلی شبیه روح کش ها هستی. از اخرین باری که دیدمت 2 شایدم 3 سال میگذره نه؟

دیمین *با تعجب*: آلینا.....؟!

آلینا: هی خوشحالم که هنوز زنده ای.

دیمین: معلومه که زنده ام. من به این راحتی ها نمی میرم یادت رفته؟

آلینا: حالا هرچی. بعدشم خوب نیست راجب خودت اینقدر مغرورانه حرف بزنی. دیمین.

دیمین: چی شده؟ تو معمولا مواقعی میای به دنیای انسان ها که قرار باشه اتفاقات بدی رخ بدهند.

آلینا: اره... اومدم بهت هشدار بدم.

دیمین: هشدار؟

آلینا: این اواخر توی این شهر اتفاقات عجیبی رخ میدند.

دیمین اتفاقات...عجیب؟ منظورت چیه؟

آلینا: راجب هیولا هاست. ببینم دیمین تو توی این چند وقت چیز عجیبی راجب هیولا ها ندیدی؟

دیمین: راستش رو بخوای چیز خاصی ندیدم ولی نمیتونم بگم که اتفاقات عجیبی اینجا نمی افتند.

آلینا: منظورت چیه؟!

دیمین: امروز با ادمایی روبه رو شدم که انرژی زیادی داشتند. و علت اینجا بودنم هم همینه.

آلینا: مگه میخوای چیکار کنی؟

دیمین: یادته آقای فو بهمون یه چیزایی راجب احضار روح گفت؟

آلینا: نگو که....

دیمین: نه روحی میخوام احضار کنم با اتفاقات طبیعی این دنیا مرده و یه هیولا اونو نکشته. البته گمون کنم. ولی حتی با این حال بازم برای یه مدتی نیرو هام، نیروهایی که به واسطه نیرو های تو بیدار شدن[15] رو از دست میدم.

(15: آلینا جاکسون در واقع اولین کسی بوده که به دیمین نیرو داده و اونو به روح کش تبدیل کرده)

آلینا:...ادامه دارد...

آلینا میخواد چی بگه؟ ادامه در پارت بعد. لایک و کامنت فراموش نشود.