تو بهم قول دادی

قول دادی تنهام نزاری 

اما....

تو به قولت عمل نکردی!

و منم قراره تورو نابود کنم

برام مهم نیست که تو قهرمانی یا ابر شرور

فقط میخوام شاهد خورد شدنت باشم.

پیش به جلو و فراتر از قدرت(اثرات مخرب کارتون آکادمی قهرمانانه ی من )

ریکو: این مردم تا کی میخوان دنبال ما بیان؟ چرا هر چی میگذره گمشون نمیکنیم؟

لیدی باگ: فقط بدوئین!

: نمیتونید فرار کنید ای جادوگر های پست!

کت نوار: کتا......

رینا روژ: دیوونه شدی؟ اگه اینجا کتاکیزمت رو رها کنی هممون رو میکشی.

کاراپیس: حق با رینا روژه.

کت نوار: پس من این وسط  چیکار کنم؟

کوئین بی: اگه واسه کل کل کردن انرژی دارید پس از اون انرژی واسه ی پیدا کردن یک جا واسه قایم شدن استفاده کنید.

لیدی باگ: این شامل تو هم میشه.

: از این ور!

( مردم نیزه ها رو پرتاب میکنند)

کاراپیس: سپر محافظ!

( و کاراپیس دور همه یک سپر میکشه)

رینا روژ: زود باشید! کاراپیس نمیتونه تا ابد اون سپر رو نگه داره. کاراپیس تو نمیای؟

کاراپیس در حالی که داره سمت مسیر میدود: دارم میام.

کت نوار: خوبه. چون اصلا دوست ندارم تورو از دست بدیم.

لیدی باگ : بچه ها! اون انبار به نظر جای امنی میاد.

کوئین بی: پس همون جا پناه میگیریم.

رینا روژ: فکر خوبیه.

ریکو: حداقل یک مدت در امانیم.

کاراپیس داره نفس نفس میزنه:..........ادامه دارد........

اینم بر درخواست....درخواست کی بود؟

ماریا: به در خواست کامنت گزار گلمون ⭐Maryam⭐

همینی که ماریا گفت.