خواهران شیطونp1

🍭𝐻𝑎𝑛𝑦🍬 · 16:32 1400/02/28

سلامممممممممم 😁

من اومدم🙂

وجی:از منم سلام🙂👋

خب اومدم با پارت اول خواهران شیطون 🥳

بپر ادامه

مقدمه

سلام 👋من مرینتم🙂۱۵ سالمه و ۱ خواهر و ۲ تا برادر دارم.

اسم خواهرم آلیا ، برادر اولم آدرین و برادر دومم نینو🙂

 

داستان:

مرینت.....مرینت....مرینتتتت؟

ای بابا بیدار نمیشه که😕

شقققققققققق

مرینت:آخخخخخخخخخخخ

چیه آلیا؟

-چه عجب بیدارشدی😐🗡️

آره چی شده حالا چرا ساعت ۵ونیم صبح بیدارم کردی؟

-یادت رفته؟

آهاااااااااا!!یادم اومد😃

-چه عجب😐

قراره بریم ورزش کنیممممم😍

-🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

چیه مگه قرار نبود ساعت۶ ورزش کنیم؟

-نه بابا قرار بود بریم رو سر آدرین و نینو آب یخ بریزیم 😐

آها فهمیدم پاک یادم رفته بود😅

-بریم؟

بریم

-پس همینجا بمون تا برم آب یخ درست کنم و بیام

باشه فقط سرو صدا نکن که بیدار نشم

-اوکی👍

 

۱ ساعت بعد.....

آلیا آوردی؟

-آره آوردم

پس بریم

-یادت باشه آدرین با تو نینو با من

👍

 

از زبان 👅 مرینت

رفتیم سمت تخت آدرین

ولی با صحنه ی عجیبی مواجه شدم😐🤦‍♀️

دیدم شست پای آدرین تو دهن نینو عه، و پای نینو تو حلق آدرین🙂🗡️

غیافه ی من😨🤢🤮

رفتم و با آلیا شمردیم

۱..

۲..

۳..

و آب یخ هارو چپه کردیم تو سرشون😁

آدرین که خب....

مثل همیشه شبیه جن زده ها از تخت بلند شدو افتاد پایین😐

نینو هم که....هه🙄مثل همیشه

بلند شد و خونسرد یک تو گوشی زیبا و آبدار به آلیا هدیه داد🤦‍♀️

آدرین یک اخلاق بد که داره شاید اول بترسه ولی بعدش اخلاقش سگ میشه😐

وقتی دیدیم آدرین بلند شد سریع فرار کردیم😁😂

 

آدرین در حال دویدن:مرینتتتتتتتتتتتت.....آلیاااااااااااااااااااااااا

میکشمتونننننننننننننننن

 

من و آلیا😛😛😛😛😛🤪

آدرین:خونتون رو تو شیشه میکنم...جد و آبادتون رو جلو چشاتون میارم

دفعه ی بعدی ما حالتونو میگیریم🤬🤬🤬

که یهو....

بوممممممممممممممممممم

سطلی که برای آدرین به عنوان تله گذاشته بودیم افتاد رو سرش🤣🤣🤣🤣🤣🤣

و بعدش یهو

شققققققققققققققققق

نینو با ماهیتابه جونش زد تو کمرمون😐

من و آلیا:آخخخخخخخخخخ....نینووووووووووو

نینو هم با داد منو آلیا مثل سگ ترسید و فرار کرد🤣

آلیا:نینووووووووووو قبرتو کندییییییییییییی 

خودتو مرده بدوننننننننننننن

من:نینو الهی بری زیر تریلی ۱۹ چرخخخخخخخخخخخخخ

الهی بمیریییییییی🤬🤬🤬🤬🤬🤬

آدرین :یک سوال خواهر جون؟

من:بنالللللللللللل

آدرین:تریلی ۱۸ چرخ داره چرا گفتی ۱۹ چرخ؟

من:چون چرخ کمکیش هم حساب کردم🤬🗡️

آدرین:اوکی😐💔

و آرام آرام تو افق محو شد😐

 

این پارت تموم شد😃♥️

لایک و کامنت به ۲۰ برسه پارت بعدی همون موقع در خدمتتونه🙂❤️

بای لاوام👋👋👋