نیامد بکلیک

پارت جدید اوردم. شخصیت جدید اوردم. شخصیتی مرموز و عجیب اوردم. از همه مهم تر. اسلحه ی تربیتی جدید واسه ی خواننده ها اوردم.

برید ادامه.

فرد ناشناس*شمشیرش رو روی شونه اش میزاره4*: لعنتی! من سه روز تمام داشتم این هیولا رو دنبال میکردم؟.... الو؟.....میخوام گزارش بدم...........(پاورقی 4: شمشیر اون مرد تیغه ای هم قد اون مرد داره)

شمشیرش خیلی بلنده. تقریبا هم قدشه. اون کیه؟ چرا یک لباس سیاه پوشیده. ولی از قیافش معلومه که همسن و سال منه.

فرد ناشناس: اگر میشه وانمود کنید که منو ندیدید و.....*ته دسته ی شمشیرش رو به سمت مرینت میکوبه ولی در واقع مهر روی شمشیر رو روی سر اون روح میزاره* تو به عنوان یک روح مدت زیادی رو توی این دنیا سپری کردی و اگر مراقب نباشی درست مثل اون به یک هیولا تبدیل میشی.

روح: خواهش میکنم اقا. من نمیخوام برم جهنم.                                                   

فرد ناشناس: نترس تو به جهنم نمیری بلکه به دنیا ی مردگان میری. و اونجا برای روحی مثل تو درست مثل بهشته. پس جای نگرانی ای نیست.

روح*چشماش رو با ارامش میبنده و سر تا سر وجودش رو نور میگیره*: ممنونم اقا.

دنیای.....مردگان؟!....اونجا دیگه کجاست؟

مرینت: هی؟ من هنوز سوال دارم!

فرد ناشناس: دیدنم رو فراموش کن انگار نه انگار که من رو دیدی!

مرینت: هی؟!*و بله اون فرد لباس سیاه و شمشیر گنده و ناشناس دور شد*(اصلا چی گفتم من!؟)

الیا* در حالی که طی در دستشه*: مرینت! یهو چی شد؟ چرا جیغ زدی؟

مرینت: چیزی نیست الیا فقط یک عده سگ ولگرد بهم نزدیک شدن و فکر کردم میخوان منو گاز بگیرند. واسه همین جیغ زدم ولی همونطور که میبینی الان همشون رفتن.

ادرین: مرینت! چی شده؟!

الیا: چیزی نشده فقط یک مشت سگ ولگرد دور مرینت رو گرفتند و واسه همین مرینت بدجور ترسید. و جیغ زد.

نینو: دیدی گفتم که اون طی به هیچ دردی نمیخوره؟

الیا: راستش من الان کاربرد اون طی رو پیدا کردم. بگم کاربردش چیه؟

نینو: اره. چیه؟

الیا*لبخندی شیطانی میزنه و عین اعزائیل بالا سر نینو ظاهر میشه* کاربردش اینکه باهاش دوست پسر هایی که خیلی خنگن و حرف گوش نمیدن رو تا سر حد مرگ بزنی.

نینو*کرک و پر هاش میریزه*: یا خود خدا! الان یک حسی بهم میگه میخوای با اون چیز منو تنبیه کنی!

الیا* لبخندی شیطانی*:....ادامه دارد............

مرینت یه راز دار به تمام معناست.

#روح نباشید_کامنت دهید